zaterdag 7 maart 2015

BEAUTY : liquid eyeliner

Hey bloggers, vandaag heb ik een artikeltje voor jullie dat gaat over het trendy make-up item de vloeibare eyeliner. Zelf heb ik twee verschillende soorten; eentje van essence en eentje van maybelline. Mijn persoonlijke mening is dat de eyeliner van essence duidelijk beter is! De eyeliner van maybelline droogt heel traag en gaat er achteraf ook heel moeilijk weer af... Je kan het lijntje dat je gezet hebt er zowat "aftrekken", wat ik heel vreemd vind. Maar op de eyeliner van essence heb ik bijna niks aan te merken! Dat moet je wel in je make-uptasje hebben! Je kan ze in zowat elk drogist of zoals ze het in het engels zeggen een drugstore, zoals Kruidvat of Di.

Dit is de eyeliner van essence die ik toch heel goed vind! Het is een matte eyeliner die snel opdroogt.


Van deze eyeliner van maybelline ben ik iets minder tevreden. 
Hopelijk zijn jullie er wat mee. Liefs A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten